02.05.2022

Пам'ятка успішної мами

 

  • Я знаю і розумію себе, власні  психологічні особливості та особливості власної взаємодії зі світом, з іншими людьми.
  • Я знаю і розумію, що і чому я хочу робити в кожний момент свого життя.
  • Я завжди знаю і розумію мету і задачі моєї взаємодії з дитиною (навіщо я це роблю? для чого? яким має бути результат? що робити з цим результатом?).
  • Я знаю і постійно беру до уваги психологічні та фізіологічні особливості дитини під час спілкування з нею.
  • Я дуже добре знаю вікові особливості дітей та дорослих, тому я дуже уважна у спілкуванні з ними.
  • Я маю розвинуті емпатичні здібності – здібності до співпереживання.
  • Я розумію, що хлопчик або дівчинка – частина власної сім'ї, і я можу прийняти всю унікальність дитини, яка народилась, живе і пізнає світ в моїй сім'ї.
  • Я розумію, що заняття з дитиною – умова мого успіху та радості пізнання світу дитини.
  • Я знаю, що добрий настрій дитини – умова її успіху.
  • Я завжди пам'ятаю, що позитивна та вдала мотивація до діяльності створює напруження розумової діяльності, особливо – коли спонукання пов'язане з власним досвідом дитини.
  • Я розумію, що кожна дитина – цілий світ, єдиний і неповторний, тому я буду намагатися допомогти зберегти його унікальність, використовуючи прийоми індивідуальної взаємодії.
  • Я поруч з дитиною, коли вона самостійно пізнає світ: допомагаю мислити, уявляти, творити, бути уважною, добре запам'ятовувати, вільно та зрозуміло говорити, узагальнювати знання, вміло ними користуватися та отримувати велике задоволення з дітьми та дорослими від власних успіхів.
  • Я маю власні знання про світ, тому намагаюсь донести до відома інших (дорослих та дітей) власні думки відповідно віку співрозмовника та зрозуміти їх думки.
  • Я допомагаю дитині бути самим собою, тому моя невимушеність та природність у спілкуванні з нею розвивають в дитині бажання взаєморозуміння, взаємодопомоги, поваги, довіри до людей, самостійності у прийнятті рішень, активної життєвої позиції.
  • Я знаю, що іноді необхідно надавати дитині можливість відпочивати від виховання та звернутися до власного життєвого досвіду, тому я поважаю в дитині бажання побути на самоті.
  • Я знаю, що ні в якому разі неможна порівнювати досягнення однієї дитини з досягненнями іншої дитини. Порівнюю досягнення однієї дитини на різних етапах її власного розвитку і даю їй зрозуміти, що вона змінилась і це  - добре.
  • Я припускаю, що діти не зразу, і не всі, і не завжди стають такими, якими хочуть бачити їх дорослі, але розумію і отримую задоволення від того, що тернистий шлях до розуміння себе, інших, до саморегуляції власної поведінки дитина проходить сама.
  • Я пишаюсь тим, що терпимість  - є однією із головних рис мого характеру.
  • Я усвідомлюю, що час моєї взаємодії з дитиною – найцінніше в її та моєму житті, тому я відповідальна за формування успішної дитини, яка з радістю піде по життю власним шляхом.
  • Я пишаюсь тим, що маю можливість спостерігати за процесом народження справжньої неповторної особистості і отримую задоволення від цього. 
  • Я дуже добре пам'ятаю, що любов до творчості в дітей може розвинути творча людина, чесність – чесна людина, успішні та впевнені люди виростають в успішних та впевнених батьків.
  • Я знаю, що кожен день, кожна мить життя є нова по суті, тому мій досвід завжди має оновлюватись та поповнюватись, можливо – змінюватись тому, що лідер не може бути позаду тих, кого веде.